Chudy upload (OT).

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 30 Sty 2007, 12:11:01 CET

YArii wrote:
> to skoro tak piszesz to może warto postawić szafę z rackami i dla każdej
> usługi jeden rack z serwerem?
Już stoi szafa z serwerami, nie nudzą się.

> z drugiej strony musisz więcej wydawać na prąd i więcej miejsca Ci to
> zajmuje i gorzej się zarządza niż zintegrowanym rozwiązaniem.
Sorry, ale 16W przy zużyciu szafy na poziomie 8KW różnicy mi nie robi,
więcej zaoszczędzę włączając zarządzanie energią CPU w jednym serwerze.

> heh punkt dostępowy, to można włożyć sieciówkę w serwer i bangla ;) i
> masz nawet filtrowanie po Layer7 pakietów praktycznie za free.
Sieciówki Wi-Fi mają to do siebie, że kiepsko spisują się bez
zewnętrznej anteny w metalowej szafie. Ten router Linksysa z tomato też
potrafi po warstwie 7 filtrować.

> dla osób które nie lubią się grzebać w skryptach to rozwiązanie
> faktycznie jest najlepsze.

Grzebać czasem grzebię, ale nie można tego robić bez efektu przez zbyt
długi okres czasu, bo straty z tego powodu będę większe niż zakup czegoś
działającego.

Artur