Chudy upload (OT).

YArii yarii w b7net.pl
Śro, 31 Sty 2007, 01:41:28 CET

Artur Flinta napisał(a):

> Już stoi szafa z serwerami, nie nudzą się.

> Sorry, ale 16W przy zużyciu szafy na poziomie 8KW różnicy mi nie robi,
> więcej zaoszczędzę włączając zarządzanie energią CPU w jednym serwerze.

> Sieciówki Wi-Fi mają to do siebie, że kiepsko spisują się bez
> zewnętrznej anteny w metalowej szafie. Ten router Linksysa z tomato też
> potrafi po warstwie 7 filtrować.

nie koniecznie ja mam antenkę na 50 cm kablu ze stopką przyklejam do
szyby gdzieś i dobrze śmiga
btw co w środku ma ten router z tomato jaki procesor?, bo w sumie
ostatnio też rozważałem zakup tego ale trochę do innych celów.

> Grzebać czasem grzebię, ale nie można tego robić bez efektu przez zbyt
> długi okres czasu, bo straty z tego powodu będę większe niż zakup czegoś
> działającego.

to racja, ale jest wiele gotowych rozwiązań które można znaleść w
internecie więc nie trzeba od podstaw grzebać,
można spojrzeć na tomato skoro to open source to poprostu zajrzeć w kod
odpowiedzialny za kolejkowanie.