Paczki bez gnome - jaka jest polityka?

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 16 Mar 2008, 21:58:59 CET

Dnia niedziela 16 marzec 2008, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
> Tak ale bez zmiany nazw ponieważ i tak pakiet z przestawionym bcondem nie
> pojawi się na oficjalnym ftpie. Nie ma to sensu.

Auć. Szkoda bo fajnie by było się pozbyć tych bibliotek. Trochę to też dziwne,
że wydzielanie do osobnych paczek (jeśli jest możliwe) jest ok ale to już
nie. No ale skoro taka jest decyzja to ok.

> bez zmiany nazw
No dobra o ile rozumiem, że nie chcemy mieć ich na ftp z tych czy innych
powodów to to dla mnie nie jest zrozumiałe. Co to komu szkodzi, że paczka z
danym bcondem będzie miała inną nazwę? Ułatwi to w znacznym stopniu tym
którzy będą chcieli sobie sami dobudować. Bez tego to łatwo będzie można
przypadkowo zupgrejdować aplikację bez gnome z nową aplikacją z gnome.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic