Ubijanie procesór - czyli KILL -S 9 nie działa.

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Czw, 26 Sie 2010, 20:45:33 CEST

On Wednesday 25 of August 2010 15:47:06 Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz
wrote:

> D+ to uninterruptible sleep, proces jest nieubijalny w absolutnie
> żaden  sposób, bo gdyby zniknął, kernel znalazłby się w stanie
> niedeterministycznym, czyli zaliczyłby kernel panic. W tym przypadku
> to pewnie jakieś żądanie I/O które się uwiesiło w miejscu, gdzie
> teoretycznie nie ma prawa tego zrobić.

dzieki - rebootowałem cały komp i teraz działa OK.

Mieszko
--
Duże wydatki? Znajdź najtańszy kredyt:
http://info.totalmoney.pl/k2/kredyt_gotowkowy_m1.php