Re: Nieudana przesiadka na systemd - co robię źle?

Bartlomiej Zimon uzi18 w o2.pl
Wto, 2 Kwi 2013, 21:37:31 CEST

Dnia 1 kwietnia 2013 11:52 Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> napisał(a):

> Zostawiłem na kilkanaście minut, nie ruszył nawet odrobinę. Mogę go tylko
> odpalić w single, a to niewiele daje (przynajmniej mi).
>
> Jakieś dalsze podpowiedzi? Pomocy potrzebuję :-(

Co pokazuje:
systemctl |grep failed

Tak swoja droga wyslij na pastebin wyjscie samego systemctl

U mnie dziala initramfs wyprodukowany przez dracut - wiec nie wiem czy na initrd smiga ;)

Pozdrawiam
Bartek