Nieudana przesiadka na systemd - co robię źle?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 3 Kwi 2013, 00:24:31 CEST

Dnia wtorek, 2 kwietnia 2013 21:37:31 Bartlomiej Zimon pisze:
[...]
> Co pokazuje:
> systemctl |grep failed
>
> Tak swoja droga wyslij na pastebin wyjscie samego systemctl

Czy jest sens podsyłać to, co zwraca powyższe w trybie single? Bo tylko wtedy
jestem w stanie się zalogować.

> U mnie dziala initramfs wyprodukowany przez dracut - wiec nie wiem czy na
> initrd smiga ;)

O, a może jednak wina jest w tym, że ja na starszym initrd pomykam? Znaczy
się, jedynie zamieniłem SysVinit na systemd-init i restart. Jutro spróbuję, bo
już późno się zrobiło.