ip load balancing

Arkadiusz Miśkiewicz arekm w maven.pl
Śro, 17 Kwi 2013, 14:31:24 CEST

On Wednesday 17 of April 2013, Grzegorz Sójka wrote:
> Witam
>
> Mam serwerek (w zasadzie geteway) z 4 podłączeniami do netu o tej samej
> przepustowości. Na serwerku chodzi squid (główne obciążenie netu jest
> generowane przez http). Co za tym idzie trafic zewnętrzny jest w
> zasadzie w całości ze squida. Potrzebuje zrobić load balancing. Pojęcia
> nie mam jak się za to zabrać. Doradźcie coś.

Kiedyś gdy w jajku był routing cache można było dać
http://lartc.org/howto/lartc.rpdb.multiple-links.html

Teraz w nowszych jajkach cache nie ma więc w sumie nie wiem czy da się to
zrobić na tej zasadzie - bez connection trackingu w iptables.

Generalnie idea jest taka by co kolejne połączenie puszczać kolejnym łączem.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, arekm / maven.pl