Kilka pytań do KMail z KDE 4.5.x (filtry, uzupełnianie adresów, ...)

Mateusz Korniak mateusz-lists w ant.gliwice.pl
Wto, 12 Lut 2013, 11:19:34 CET

On Monday 11 February 2013 21:23:51 Łukasz Maśko wrote:
> W końcu postanowiłem przesiąść się na nowego KMaila.
Też się zdecydowałem na to ryzyko ;)

> Dzisiaj wyrzuciłem
> wersję z KDE 4.4.11 i zainstalowałem najnowsze kdepim 4.5.10 (paczki
> aktualne z Th/test/ready).
Wg mnie najnowsza wersja (z main) to
kde4-kdepim-kmail-4.9.4-2.i686

> Drugą rzeczą jest taki ficzer jak uzupełnianie adresów z książki adresowej.
> W starym to po prostu działało, tutaj - ni w ząb. Nepomuk jest uruchomiony,
> w aplikacji "Książka adresowa" kontakty są, mogę również wybrać kontakt z
> list po kliknięciu przycisku "Wybierz", ale jak zaczynam wpisywać adres
> ręcznie, to uzupełnianie nie działa.
Podpowiadanie mi działa jak użyje raz danego e-maila (wpada do "recent
adresses").
W starym działało mi to tak samo - być może była jakaś opcja ktorej nie
właczylem.

Mi za to za cholere dalej nie chce dzialac wprowadzanie ó w mailach :/
Wszędzie gdzie indziej ( w tym w KDE) działa :/.

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,