Jaka wirtualizacja? Czy linux-vserver umiera?

Marcin Krol hawk w pld-linux.org
Pon, 14 Maj 2018, 16:39:10 CEST

On 14-May-18 15:59, Jacek Osiecki wrote:
> Pytanie: z czego korzystacie i co polecacie? Chciałbym czegoś, co pozwoli choćby na tyle co linux-vserver, czyli w miarę
> szczelną izolację między procesami i skuteczny podział zasobów. Słyszałem kiedyś sporo dobrego o OpenVZ, ale to było
> lata temu - coś się od tego czasu zmieniło?

Dla mnie Linux Vserver umarł lata temu gdy patche przestały regularnie
wychodzić i trzeba było dziubać samemu. Może potem się poprawiło, nie
wiem. Przesiadłem się wtedy na KVM i używam do dziś na różnych distro.

Co do aktualności PLD to zawsze można napisać na listy co jest
archaiczne i może ktoś będzie miał czas i ochotę zaktualizować.

M.