Nowy opis sposobow instalacji

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Czw, 17 Lut 2005, 00:42:08 CET

On Wed, 16 Feb 2005 23:25:22 +0100, you wrote:

>Nowy opis sposobów instalacji leży sobie w queue i czeka na aprobatę
>merytoryczną. Jest niemal gotowe (oznacznikowane) wiec to można by
>piorunem wstawić do dokumentacji.

Trudno mi się wypowiadać, bo nie instalowałem z min-iso - jedynie co
mi kolega zgłosił, to przy działaniu na partycji SCSI dostał
komunikat, że parted się wykrzaczył i żeby wysłał bug'a :)
W końcu zainstalował z RCD...

Zastanawiam się tylko, czy nie trzeba by tego opisu podzielić - żeby
jedna część (np. to o min-iso) znalazła się przed instalacja z pełnym
instalatorem, a reszta po tym instalatorze...

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team