Nowy opis sposobow instalacji

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Czw, 17 Lut 2005, 19:02:59 CET

Dnia 17-02-2005, czw o godzinie 00:42 +0100, Marek Ciesielski
napisał(a):

> Trudno mi się wypowiadać, bo nie instalowałem z min-iso - jedynie co
> mi kolega zgłosił, to przy działaniu na partycji SCSI dostał
> komunikat, że parted się wykrzaczył i żeby wysłał bug'a :)

Postaram się szybko przetestować ten rodzaj instalacji w całości. Na
razie zapuściłem instalację do miejsca partycjonowania dysków (IDE) i
było OK.

> Zastanawiam się tylko, czy nie trzeba by tego opisu podzielić - żeby
> jedna część (np. to o min-iso) znalazła się przed instalacja z pełnym
> instalatorem, a reszta po tym instalatorze...

Chodzi ci o zamianę miejscami podpunktów w podrozdziale "Instalator" ?

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat {at} pld-linux {dot} org