Nowy opis sposobow instalacji

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Sob, 19 Lut 2005, 01:18:24 CET

Dnia 17-02-2005, czw o godzinie 22:15 +0100, Marek Ciesielski
napisał(a):

> Tak - bo teraz jest jest instalator z obrazkami, z rescuecd i chroot -
> więc dodatkowy opis jako 4ty rozdział troche nie pasuje do całości :)

Teraz to już zupełnie nie rozumiem, mój zamysł jest następujący: Nie
będzie kolejnego opisu instalacji, ten istniejący (z obrazkami) jest
dobry i wystarczający dla wszystkich rodzajów instalacji (fdd, CD,
MiniISO), najwyżej wymaga kilku słów komentarza w opisie wyboru
wielkości instalacji (miniisio/base/basic/devel/...)

Podrozdział "Instalator" ma tylko przedstawić możliwe "nośniki" na
których można użyć do instalacji

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat {at} pld-linux {dot} org