Nowy opis sposobow instalacji

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Sob, 19 Lut 2005, 08:40:40 CET

On Sat, 19 Feb 2005 01:18:24 +0100, you wrote:

>Teraz to już zupełnie nie rozumiem, mój zamysł jest następujący: Nie
>będzie kolejnego opisu instalacji, ten istniejący (z obrazkami) jest
>dobry i wystarczający dla wszystkich rodzajów instalacji (fdd, CD,
>MiniISO), najwyżej wymaga kilku słów komentarza w opisie wyboru
>wielkości instalacji (miniisio/base/basic/devel/...)
>
>Podrozdział "Instalator" ma tylko przedstawić możliwe "nośniki" na
>których można użyć do instalacji

Jeżeli chcesz dodać do istniejącego opisu, to pewnie - myślałem, że
jest to oddzielny tekst :)

Przy okazji, jeżeli modyfikujesz istniejące teksty, to nie ma sensu
wpisywać ich do kolejki. Modyfikuj i już (jak bedzię źle to bedzimy
cofać albo poprawiać) :)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team